söndag 4 november 2012

Söndag

Igen då...va fort helgerna går!
Jag tränade på förmiddagen. Vet inte om jag tappat all kondition helt plötsligt eller om det är motivationen jag tappat..segt går det i allafall! Sprang 5 km på bandet å det var en nära -döden- upplevelse! Det var ju inte längesen man sprang dubbelt så långt. Förvisso utomhus, som jag tycker går enklare, men ändå. Springer åxo fortare på bandet än ute...så kanske är därför det är så jobbigt å :-).
Efter träning lagade jag en satans massa mat. Dagens middag, måndag, tisdag och onsdagens middag. Förberedde dessa måltider så det bara är att koka tillbehören, pasta/ris/potatis när man kommer hem. Detta för att undvika kaos..när man kommer hem kl 17, alla är trötta, hungriga och alltid nån som ska iväg på nån träning eller så och det är bråttom med maten. På det här sättet kan man undvika "vad i hela friden håller jag på med, vad är detta för liv- stress" :-).
Men satans vilken röra det blev i köket..höll på med för många saker samtidigt helt enkelt :-).
En promenad för mig, Per och Milla på em. Lina och kompis Ami sög ur det sista ur helgen å gick "bus eller godis" igen :-). Emil är på väg hem från Västerås...en sliten Emil misstänker jag..förkyld och inte helt pigg har han varit hela helgen.
Nu blire soffhäng och solsidan!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar