onsdag 19 november 2014

Status

Ja, Milla fortsätter som igår kväll.. Att vara piggelin. Med tanke på 48- timmarsregeln på dagis så måste vi va hemma i morgon åxo och när Milla fick den infon så blev hon galen och utbrast: "men jag tror inte jag hade magsjukan, det var nog laktos! :-)". 
Hon har ingen allergi överhuvudtaget så måste ha snappat upp nåt på dagis.  
För egen del och efter en del vånda har jag nu bestämt mig. Jag jobbar på fredag och måndag tills jag har jobbat undan sånt som ligger i högar, sedan går jag hem. Sover dåligt, har ont och börjar känna mig rejält sliten. Behöver vila lite inför det som komma skall.. Å det är inte långt kvar nu! 
Har dragit några varv med dammsugaren och tvättat lite idag.. Inte mycke mera nytta blivit gjort. Milla studsar och leker mellan det ena och det andra. 
Lina vaknade dunderförkyld och blek så vi får väl se statusen på henne efter skolan. Ljuvliga tider nu... ;-). 

Kl 13 igår 

Å kl 15... Så borde alltid magsjukan gå till! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar