lördag 18 maj 2013

Konfirmand

5 kommentarer:

  1. Oj då.. Utgår från att du fått samtycke att publicera på nätet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ärligt svar, dessutom med känd avsändare, då jag ju som du vet äger bloggen.. Svaret är nej, det har jag inte.
      Kan också ana att det inte är det du egentligen stör dig på. Återigen förtydligar jag att det är sällan jag lyckas fånga de stora barnen på kort numer, därav mest kort på Milla och Lina.
      Tolkar det dock som att går man med på att ställa upp sig så fint för fotografering, så tror jag inte man bryr sig så mycket om det hamnar här heller. Men som sagt, tvivlar på att det är ditt problem egentligen. Hej!

      Radera
  2. Tycker jag var ett jätte bra svar ! Hejja :)

    SvaraRadera
  3. Tack du.. Anonym :-). Tycker dock det är synd att ni väljer anonym.. Lite roligare om jag vet vilka nu är :-). Ha en fin kväll, solen skiner!

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma :) Hade du inte satt ut en bild så hade det varit fel också så bry dig inte Anna ;) Dom den som klagar har problem själv därför beter man sig sådär. Kram !

    SvaraRadera