torsdag 15 december 2011

Gött!

http://www.nadjaskitchen.se/?p=9298

Måste verkligen prova de här nån dag!!

Sen har jag även hört talas om recept på chokladbollar med glögg i. Låter inte jättegott i mina öron, men nyfiken blev jag!

Köttbullarna blev skitgo idag (jag brukar verkligen va dålig på köttbullar) och skinkan ska snart in i ugnen.
Lite tidigt kanske..men återigen, det är ju före jul det är gött..jag VILL ha skinkmacka ikväll! dessutom tänkte vi äta lite julmat i helgen, för över jul är barnen här på kvällen på julafton och förmiddagen på juldan, och då äter vi julgröt...resten är de hos sina andra respektive föräldrar..så därför tänkte vi äta ett litet julbord i helgen då :-).

Jävla skithalkväder. Vurpa för syrran idag, röntgen visar spricka i armen. INTE SÅ HÄFTIGT!
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar